Perle diverse

Perle diverse


  1. "Am revenit in direct cu telespectatorii nostri. Intre timp, ne-am inmultit aici in studio." (Mihaela Radulescu)

  2. "Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc." (Vali Vijelie)

  3. "Este o mare incultura sa treci 4 ani prin liceu si sa nu inveti nici macar sa copiezi."

  4. "M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat."(Gigi Becali)

  5. "Daca marcam un gol la inceput, pe urma putem si sa jucam si la 0-0." (Gigi Becali)

  6. "Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1." (Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)

  7. "Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu." (Gigi Becali)

  8. "Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist." (Nicolae Vacaroiu)

  9. "Milan sau Madrid, important e sa fie din Italia!" (Andreas Moller, fost international german)

  10. "Acest gol i-l dedic lui Ionut Badea, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul i-l dedic lui." (Alexandru Baltoi)

  11. "Situatia este fara iesire, dar nu e critica." (Stefan Effenberg, fost international german)

  12. "Sper ca acest meci sa nu ramana singurul meu debut la nationala!" (Sebastian Deisler, jucator la Bayern Munchen, declaratie acordata dupa meciul sau de debut, unicul, in echipa nationala)

  13. "Exista o singura posibilitate: victoria, remiza sau infrangerea!" (Franz Beckenbauer)

  14. "As vrea sa nu se modifice sistemul competitional, doar sa se revizuiasca numarul echipelor. Daca nu, sa nu se revizuiasca, dar tot sa se schimbe ceva. Sau sa nu se schimbe nimic, dar sa se umble pe ici si colo. Dar mai bine sa lasati asa campionatul, si sa nu retrogradeze nimeni. "(Dumitru Dragomir)

  15. "In mare acesta a fost un meci, care, daca s-ar fi desfasurat in alt mod, altul ar fi fost si rezultatul." (Eike Immel, portar Germania)

  16. Vanghelisme."De la PNA am primit neurmarirea inceperii penale. S-a definitivat dosarul definitiv". "S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar". "Sint un om pamantean si ma intereseaza decat Bucurestiul si atat"."Da' de ce in discutia cu mine acuma, de ce nu ati gasit exact unde am gresit pina acum? De ce nu ati gresit nimic? De unde?"."Avand o relatie foarte buna cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoara de romana".

  17. "Domnule senator, nu ati fost atent la cele ce urmeaza sa spun." (Nicolae Vacaroiu)

  18. "Cine se va dovedi ca a avut un angajament cu Securitatea va fi dat afara, in frunte cu mine." (Dan Voiculescu, descoperit ulterior a fi avut un angajament cu Securitatea)

  19. "Romania este tara unde aviatia e la pamant, iar agricultura e in aer. " (Corneliu Vadim Tudor)

  20. "Manelele sint un fel de mamele cu silicon; arata bine, dar sint false." (Madalin Voicu)

  21. "Batea ploaia cu grindina, mare cit singurul testicul al lui Oliviu Gherman." (Corneliu Vadim Tudor)

  22. "Ii trimit sa se duca dracului sa citeasca niste almanahe!" (Marian Vanghelie)

  23. "Suntem saraci. Suntem foarte saraci." (George Copos)

  24. "Noi, maghiarii, sintem apreciati de femeile din Romania pentru ca sintem cel putin bilingvi." (Gh. Frunda)

  25. "Pe Prut a murit cineva. A murit fratele nostru ideal si ar trebui sa tinem pentru el o era de reculegere." (Adrian Paunescu)

  26. "In ziua de azi n-as baga mina-n foc nici pentru mine." (Irina Loghin)

  27. "Bai, rahatilor, daca vin la voi va mananc!"

  28. "Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori ori ramai prost. Eu am cazut de 3 ori."

  29. "Sunteti un pluton de prosti, iar in mijlocul vostru e un bou care zbiara ca un taur si rage ca un magar!"

  30. "Sa nu se auda nici musca ciripind!"

  31. "Daca sunteti prea prosti sa va aduceti aminte scrieti-va pe ceva. Si eu imi sciu totul. "

  32. "Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea."

  33. "Sa nu mai prind un picior de soldat neras in unitate. "

  34. "Impartiti suprafata in 3 jumatati egale!"

  35. "Din formatie lipsesc 3 absenti."

  36. "Ori nu a executat corespunzator ordinul, ori l-a executat necorespunzator!"

  37. "Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa in dulapuri!"

  38. "Sa fie tabla stearsa si absentii pe tabla."

  39. "Bateti trei pasi si incepeti sa cantati cu stangul!"

  40. "Prima impresie pe care mi-am facut-o cand am intrat la voi in dormitor, am ramas cu clanta in usa."

  41. "Mi-am schimbat parerea despre voi cu 360 de grade!"

  42. "N-am spus, dar repet!"

  43. "Va inselati gresit daca va faceti aluzii ca plecati acasa mai devreme."

  44. "Habar nu stiu ce se intapla in compania asta!"

  45. "Vad in formatie figuri care lipsesc!!!"

  46. "Instructia domnului medic militar Ionescu, cu tema "Cum raman sanatos" se amana pe motiv de boala..."

  47. "Aveti grija la pragul ala de sus. Daca va dati cu capul de el ramaneti prosti pe toata viata. Si eu mi-am dat de trei ori, de aia stiu..."

  48. "Mihai Eminescu si-a intitulat poezia "Din valurile vremii..." vrand sa sugereze vremea si apoi nu a mai continuat titlul din nu stiu din ce motiv s-a razgandit si a inceput strofa I. "

  49. "Imparatul avea o gradina si in fund un mar. "

  50. "In cunoscuta balada "Miorita", sunt descrise cateva intamplari in care sunt implicate doi criminali, o oaie turnatoare, si un cioban ce socheaza prin prostia lui. "

  51. "Toma Alimos era viteaz pt. ca cu o mana conducea calul, cu o mana isi tinea matele si cu o mana se batea cu Manea."

  52. "Cristofel Columb a plecat in America unde s-a insurat cu o bastinoasa. "

  53. "Creierul este un organ oarecum indispensabil capului. "

  54. "Zoe si Tipatescu se iubeau pe la spate."

  55. "Latina clasica este o limba moarta, care nu se poate vorbi decat in scris. Dupa caderea Imperiului roman, o parte din latina clasica defuncta a devenit bulgara. Limba romana are la baza latina bulgara, amestecata cu elemente de daca si o groaza de cuvinte slabe. In secolul al XV-lea, limba vorbita de popor era considerata vulgara si n-o vorbea nimeni. "

  56. "Ilie Cutiu era botezat buza de iepure deoarece un iepure violent i-a luat buza si a mestecat-o."

  57. "Lapusneanu s-a tinut de cuvant cand a zis "De ma voi scula, pre multi am sa popesc si eu!" Dovada ca azi cel mai intilnit nume este Popescu. "

  58. "Viata albinelor e primejduita mereu de insecte ca: tantarul, viespea, soarecele si ursii care se urca in fagi unde sunt albinele stranse in colonii si depun miere. "

  59. "Rascoala de la Bobalna a inceput pe un deal si s-a terminat in 1438.
    Podul de la Drobeta Turnu-Severin, a fost construit de Apollodor din Damasc, al carui picior se mai vede si astazi."

  60. "Ion Creanga s-a nascut intre anii 1887-1889".

  61. "Poemul "Miorita" circula pe baza orala, adica nu a fost scrisa, din motive tehnice".

  62. "Animalele salbatice traiesc in padurea zoologica".

  63. " Ludovic XII-lea a spunea despre el ca "soarele sunt eu". El a domnit intre anii 1822-1945. Aia din tara lui erau suparati ca el tinea cu Franta si de aia l-au executat prin moarte prin decapitare, taindu-i-se totodata capul."

  64. "Zoe Trahanache este o fata usuratica care isi inseala sotul cu toti colegii de partid pe fata."

  65. "Liviu Rebreanu cand a scris romanul era putin trotilat."

  66. "In padurile Amazoniei traieste o jungla fioroasa."

  67. "Vitoria Lipan este un Hitler in varianta feminina."

  68. "Calistrat a facut pipi pe el cum se mai spune in popor, cand a observat ca Vitoria e atat de desteapta."

  69. "Nepoata lui Motoc este furata de oastea leseasca si adusa ca captura."

  70. "Sa scriu pentru 5, nu, lasa ca rezolva tata! Aa, asta nu trebuia sa o scriu pe foaie."

  71. "Ea ii zice copilului ca taci dragul mamei ca te pune mama la mamela unei capre. Femeile ramaneau acasa in loc de barbati. Agripina il baga si il acoperi pe Paun cu o capita. Agripina se simtea ca o vaca lovita intre coarne. Agripina avea scheletele unei nebune si maruntaiele uscate, ea cazu moarta si spuse ca nu mai pot."

  72. "Vitoria este de 3 ori femeie pentru ca umbla cu capul pe sus.-Vitoria, pe langa calitatea de mama avea si pe cea de tata, calitate care este mult mai dificil de indeplinit."

  73. "Capitala SUA este Casa Alba."

  74. "In nuvela "La vulturi" de Gala Galaction, sunt descrise aventurile unei alpiniste curajoase fugarite de turci, si copii ei."

  75. "Eminescu este trist pentru ca nu a reusit sa faca nimic in viata lui"

  76. "Miron Costin nu foloseste cuvinte de tip gramatical pentru gramatica limbii romane."

  77. " La sesizarea lui Hamlet, un control inopinat a constatat ca e ceva putred in Danemarca. "

  78. "Harap-Alb si-a batut calul cu tava de jaratec, ca sa ii creasca aripi si sa se intreaca cu pasarica fetei de imparat".

  79. "Conversatia dintre Baiazid si Mircea este descrisa cuvint cu cuvint, cu toate ca autorul n-a prea fost cine stie ce de fata."

  80. "In poezia lui Toparceanu gazele, gandacii si insectele, cum e cotofana, stau de vorba: "Ce ne facem fetelor?".

  81. "La batranete imparatul naste un fecior."

  82. "Eminescu descrie faptele care se petrec la plural care demonstreaza ca tot timpul sunt mai multi."

  83. "Ciobanul ii spuse mioritei, care era sotia sa :"Draga mioara..."

  84. "Dintre cele cinci scrisori trimise de Eminescu, prima este considerata a treia.In "Scrisoarea a treia" se desfasoara batalia de la Rovinari."

  85. "Pe deal se vedea o oaste venind.....in fruntea acesteia era Toma Alimos.Acesta se duce sa se lupte cu Vlad Tepes pentru cucerirea cetatii Neamt.Vazand ca toata oastea este biruita Toma s-a dus in sat pentru a mai lua oaste."